2012 m. rugpjūčio 1 d., trečiadienis

WooOoopS, parai išsitryniau FB, kaip čia teip ? Ūhaha. Netyčia, norėjau visam laikui.
Noriu, noriuuuu...
Kaip aš noriu.
Jau pastebėjau, jog tai, ko norėjau maždaug prieš du metus, ar vienerius, jau turiu. Bet vis iš savęs reikalauju daugiau.


Myliu viską šiaip. Neturiu labai rimtų priežasčių nekęsti kažko jau labai labai.
Šiuo metu mano draugus sudaro : 100 proc užsieniečiai. Na, bent 99. Tai tik įrodo, jog aš čia nepriklausau. O ir šiaip, nenoriu čia būti, gražu čia, jau įsitikinau, kad čia labai gamta graži. Iš tiesų sunku kažką rasti USA panašaus ar aplamai kitur... Tačiau tai.. na, nelabai man svarbu. Žmonės yra žuvę čia, visi iki vieno, tik laiko klausimas kada jie tai supras, jei ne ši, tai kita karta. Čia nebegalima būti, aš bandau tai rašyti labai nuoširdžiai... Pvz aš : Darbe, susijusiu su Forex, NY imiau 13 000/mėn. Kas juokingiausia ? LTU TOKIO DARBO NET NĖRA. Visiškai, nieko, visiškai. Čia viskas tuoj mirs, kad tik, Dieve, ir aš nemirčiau čia. Nors likimas man ir nėra super palankus. Nepaprastai daug čia visko turiu, kalbu apie reikalus, apie darbus... Eh, aš nežinau. Daug ko nežinau, bet mokausi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą